12,7 mld USD, czyli polskie wydatki na rozrywkę w 2016 roku (wg raportu PwC
“Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016”)
wkontekście powiększania grupy użytkowników smartfonów, będą musiały zostać podzielone na więcej niż dotychczas kawałków. Co ważne, coraz mniejsze kawałki tego tortu przypadają w udziale mediom tradycyjnym. Marki, w których budżetach reklamowych mobile nadal jest niedofinansowany przegrają wyścig już nie tylko o młodego konsumenta, ale i o tzw. top target. Marketerzy poszukują więc ustawicznie nowych rozwiązań dla swoich marek, bo zdają sobie sprawę z tego, że kliknięcie w tradycyjną reklamę banerową jest 465 razy mniejsze niż to, że przeżyjemy katastrofę lotniczą. Banerowa ślepota sprawia, że reklamodawcy sięgają po formaty rich media, w nich upatrując swój sukces. I słusznie, bo Polska jest wg badań Geminus liderem regionu, jeśli idzie o udział formatów rich mediowych w kampaniach online (46% formaty rich media, 66% kampanie banerowe).
Kongres Mobilny – bo NA TEMAT to za mało… Kongres Mobilny organizuje Fundacja Polak 2.0 – pomysłodawca tak istotnych dla branży e-commerce wydarzeń jak Targi eHandlu i Kongres eHandlu. Organizator doskonale zdaje sobie sprawę z potrzeb i możliwości podmiotów działających w szeroko pojętym kanale mobile. Stąd formuła Kongresu Mobilnego, na którym spotkają się praktycy, a wszystkie 30 prelekcji ma formułę case study.
Mobilność staje się naszą codziennością. Przy wyjściu z domu znacznie częściej zapominamy, by wziąć portfel niż smarfona. To on jest naszym centrum komunikowania się ze światem. W 2001 roku wg badania OBOP dla Polaków telefon komórkowy był przede wszystkim bezpieczeństwem oraz możliwością skontaktowania się z kimś bliskim, dziś radość z kontaktu jest bardziej globalna. Dzięki smartfonom jesteśmy bliżej świata, uczestniczymy w globalnym dialogu, jesteśmy na bieżąco i mamy dostęp do najświeższych informacji + możemy na nie reagować niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy. Uczestnictwo w globalnym dialogu jest ważne dla nas jako użytkowników urządzeń mobilnych, dla marketerów miejsce, w jakim się znajdujemy, komentując post na Facebook`u jest informacją, jaka kształtuje przekaz reklamowy. Tylko komunikacja spersonalizowana może odnieść skutek w środowisku świadomych i uodpornionych na przekaz reklamowy użytkowników.
Mobile – kanał, który konwertuje
O tym, w jaki sposób konstruować przekaz dla użytkownika urządzenia mobilnego, jak tworzyć kampanie, jakie sieci wybierać, by być skutecznym – o tym wszystkim rozmawiać będą 15 kwietnia specjaliści praktycy branży mobile na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas spotkania dowiemy się jak stworzyć aplikację mobilną, którą zapamiętają użytkownicy, jak konstruować wartościowe i skuteczne przekazy oraz w jaki sposób istnieć na zmieniającym się w ekspresowym tempie rynku. Liczba branż, które zmuszone są brać pod uwagę kanał mobilny w swojej komunikacji marketingowej wzrasta i będzie wzrastać przez kolejne miesiące. Kongres Mobilny jest miejscem, gdzie będzie można dowiedzieć się w jaki sposób komunikacje w kanale mobile konstruują liderzy rynku. Kongres Mobilny jest najlepszą okazją do poznania opinii na temat komunikacji w kanale mobile. Organizator tego branżowego spotkania wie, że samo wyłożenie wiedzy to za mało, dlatego Kongres zorientowany jest na dyskusje – poza prelekcjami, uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań oraz kuluarowych rozmów z praktykami branży. Wszystko po to, by udoskonalić działania w kanale mobile, rozmawiać i testować. Bo przecież otwartość to jedyna możliwość udoskonalania komunikacji… w każdym kanale.
Kongres Mobilny na Stadionie Narodowym już 15 kwietnia
, start o godzinie 10.00, a
bilety do nabycia tutaj.