Need for Speed jako marka istnieje już od ponad 20 lat. Przez ten czas zdążyła zarobić na siebie ponad 4 miliardy dolarów. W tym roku doczekamy się dwóch nowych odsłon gry (w tym produkcji mobilnej). Filmowe oblicze NFS nie przypadło do gustu graczom, ale silna marka przyciągnęła do kin wystarczającą liczbę osób. Co ciekawe choć w USA film nie sprzedał się dobrze, to odbił to sobie na rynku chińskim, gdzie spotkał się z olbrzymim zainteresowaniem. Tylko w tym kraju zarobił na siebie 65 milionów dolarów (na rynku światowym suma ta wyniosła 200 milionów dolarów).
To właśnie ze względu na tak dobre wyniki finansowe Electronic Arts będzie realizowało sequel filmu w koprodukcji z trzema chińskimi partnerami – China Movie Channel, Jiaflix Enterprises i 1905 Pictures. Wiemy też, że część zdjęć na pewno będzie mieć miejsce właśnie w Chinach. Niestety nie wiadomo jeszcze nic na temat obsady aktorskiej oraz reżyserów.