28 marca zakończył się dla Apple drugi kwartał fiskalny tego roku. Firma sprzedała 61,1 mln iPhone’ów i mimo, że jest to wynik nieco gorszy od czwartego kwartału 2014 roku (74,5 mln iPhone’ów) to w porównaniu do tego samego okresu z ubiegłego roku, aż o 40% wyższy (43,7 mln iPhone’ów).
Sprzedaż pozostałych produktów Apple przedstawia się następująco:
- iPady – 12,6 mln sztuk. W porównaniu do tego samego okresu z ubiegłego roku iPady sprzedały się gorzej (16,3 mln szuk)
- komputery Mac – 4,5 mln sztuk. Tu sprzedaż utrzymuje się na porównywalnym poziomie. Udało się sprzedać 400 tys. egzemplarzy więcej niż w roku ubiegłym (4,1 mln)
- Usługi (dochody z iTunes, App Store, Apple Pay, licencji itp) – osiągnięto 4,9 miliardów przychodu (9% więcej niż w roku ubiegłym)
- Inne produkty (iPody, Apple TV, Beats, akcesoria) osiągnięto 1,6 miliardów przychodu (10% mniej niż w roku ubiegłym)
Ogólnie Apple udało się osiągnąć 58 miliardów dolarów przychodu (zysk 13,6 mld dolarów) – aż o 27% więcej niż w roku ubiegłym.