Prawie wszyscy producenci, które mają podobne urządzenia w swojej ofercie, mają je dedykowane dla biznesu, bezpiecznie zakładając, że tzw. “użytkownik domowy” takiego panelu po prostu nie kupi. Z różnych względów. Z takiego samego założenia wychodzi Samsung, który oprócz wyświetlania obrazu na przezroczystym panelu oferuje również możliwość sterowania nim za pomocą gestów, czy głosu. Jak na nowość przystało, panel współpracuje z technologią Intel RealSense, która za pomocą kamer 3D pobiera dane o swoim najbliższym otoczeniu i wykorzystuje je do wyświetlania obrazu. To daje ogromne możliwości reklamowe.
Podczas prezentacji paneli, Samsung nawiązał współpracę z firmą jubilerską Chow Sang Sang – każdy kto chciał, mógł sprawdzić jak wyglądać będzie na nim dowolny naszyjnik z oferty koreańskiego jubilera. Odbyło się oczywiście bez potrzeby wyciągania drogocennych kamieni z gabloty – wystarczyło stanąć na przeciwko lustrzanego panelu i wydać kilka poleceń głosowych (lustereczko, powiedz przecie…)
Szkoda, że nie znamy jeszcze ceny takich zabawek, ale trzeba przyznać – robią ogromne wrażenie.