Internauci doceniają zabawne projekty, zwłaszcza te najbardziej absurdalne. Jako dowód niech posłuży przykład kicktarterowej kampanii sałatki ziemniaczanej, która uzbierała ponad 55 tysięcy dolarów. Tym razem także mamy do czynienia z parodią, ale uderzającą w sektor technologiczny.
Co byście bowiem powiedzieli na widok trzech, automatycznie wysuwanych w wodzie płetw, które wyrastają z tylnej obudowy smartfona dzięki zastosowaniu “czujników”. Mało tego, dzięki nim urządzenie UNOSI SIĘ NA WODZIE. Oczywiście nie liczcie na żadne wyjaśnienia tej technologii – “Nasi inżynierowie długo i intensywnie pracowali nad tym rozwiązaniem” – czytamy w opisie kampanii.
Idąc dalej mamy jeszcze specjalnie zaprojektowany komunikator, w którym każde słowo umieszczane jest w “bąbelku odzwierciedlającym Ciebie i Twoją płeć” (cokolwiek to znaczy) oraz technologię identyfikowania nastroju użytkownika na podstawie temperatury jego ciała (!). Sam film promocyjny zakrawa na czystą parodię, ale nieświadomy niczego użytkownik może skusić się na taki smartfon. Do tej pory uzbierano już 22 tysiące dolarów.
Na szczęście jeśli kampania nie zakończy się sukcesem (twórcy proszą o 100 tys. dolarów) to internautom zostaną zwrócone pieniądze. Osobiście mam nadzieję, że tuż przed osiągnięciem tego progu twórcy anulują kampanię i uświadomią użytkowników, że Comet jest viralem, który nie ma racji bytu.