“Wspólnie z Ekstraklasą znaleźliśmy nowy model zaangażowania T-Mobile w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców. Będziemy kontynuować naszą współpracę jednocześnie dokładając jeszcze jedną cegiełkę do bardzo dobrze funkcjonującego produktu jakim jest Ekstraklasa.” – powiedział Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych umów również ta została podpisana na okres dwóch lat.
“Silny partner, jakim jest T-Mobile, decyduje się na kontynuację współpracy z Ekstraklasą. To umacnia w nas wiarę w to, co robimy na co dzień, czyli we wzmacnianie marki Ekstraklasa i poszerzanie możliwości, jakie współpraca z Ekstraklasą daje partnerom. Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nie eksploatowany wcześniej, obszar który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn.” – mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Jako Partner Technologiczny T-Mobile dostarczy T-Mobile Stats, czyli aplikację mobilną (Android, iOS) i serwis przeznaczony na komputery, zawierający aktualizowane na bieżąco statystyki wszystkich spotkań i zawodników Ekstraklasy. Automatycznej analizie poddanych będzie blisko 50 składowych w zależności od pozycji na jakiej gra zawodnik oraz blisko 100 różnych statystyk meczowych. Wszystkie nowe informację będą natychmiast dostępne na ekranach telefonów i komputerów.
T-Mobile Stats ubarwią także obraz meczowy w telewizji. Do prezentowanych dotąd kilkunastu statystyk drużynowych i indywidualnych w każdym meczu widzowie zobaczą rozszerzone informacje odnośnie całych drużyn, jak i pojedynczych zawodników.