Ujęcia z kamer sportowych robią wrażenie – pływanie z delfinami z perspektywy pierwszej osoby, skok z wysokiego budynku czy przelot nad górami – GoPro przyznaje, że codziennie wiele agencji reklamowych i telewizyjnych kontaktuje się z firmą, w celu zakupu materiałów wideo. Dlatego producent postanowił otworzyć portal, który umożliwi szybkie wyszukiwanie pożądanych treści i ich zakup. Idea jest podobna jak w przypadku Shutterstocka czy Getty Images, lecz zamiast zdjęć i grafik zainteresowane osoby będą mogły kupić licencje na filmy. Ceny licencji zaczynają się od 1000 dolarów za film. Nie wiadomo jednak jaki procent od tej kwoty otrzymują sami twórcy.
Mimo wszystko to gratka dla amatorów filmowania. Każdy może zostać zaaplikować na stronie GoPro Licensing, ale producent zaznacza, że do współpracy wybrane zostaną jedynie osoby, które oferują materiały wysokiej jakości. Na ten moment w serwisie znaleźć można filmy od około 600 twórców z całego świata.