W ostatnich dniach bardzo duże zainteresowanie w mediach wzbudził ranking opublikowany przez serwis Fortune.com – TOP 10 bestsellerów wśród gier, podsumowanie pierwszej połowy 2015 roku. W tym zaszczytnym gronie, na miejscu siódmym znalazła się także polska produkcja, stworzona przez Techland – czyli Dying Light! To tylko dobitnie potwierdza, że na polu nowych technologii, to właśnie gry wideo są jedną z najważniejszych wizytówek Polski na rynkach światowych, a hit stworzony we Wrocławiu jest głównym pretendentem do zdobycia nagrody “Nowa marka 2015 roku” w globalnych rankingach.
Jak tworzy się hity, podbijające światowe rynki i jak wygląda praca w Techlandzie? Zachęcamy do obejrzenia materiału filmowego.
Techland szykuje się do kolejnej ofensywy światowych rynków. W związku z sukcesem komercyjnym Dying Light (ponad 4,5 miliona graczy po 100 dniach od premiery), firma planuje kolejne, zakrojone na szeroką skalę projekty. Aktualnie powiększa swoje zespoły – zarówno managerskie (Project Managerowie), deweloperskie (Programiści, Graficy), jak i okołodeweloperskie (Specjaliści ds. PR, Business Developerzy). Na wszystkich profesjonalistów zainteresowanych tematyką gier komputerowych, na jego stronie internetowej czeka dużo propozycji. Młodszych adeptów tworzenia gier zainteresować może program praktyk: www.techlandjobs.com