Acer ma się czym pochwalić

Acer ma się czym pochwalić

Przeniesienie serwisu z Brna do Wrocławia, którego dokonano w kwietniu 2015 r., przełożyło się na szybszą naprawę gwarancyjną urządzeń Acer. 97 proc. napraw dokonywanych jest w ciągu 5 dni od momentu dotarcia urządzenia do serwisu. Na szybkość i sprawność usługi wpływa przede wszystkim dostępność 99,4 proc. części, potrzebnych do wykonania napraw gwarancyjnych, które są magazynowane w centrum logistycznym, we Wrocławiu. Centrum to magazynuje części zamienne dla całego region u EMEA.

O zadowoleniu z usług serwisu świadczy wysoka ocena klientów – 8,33 w skali od 1 do 10 – oraz fakt, że 93 proc. użytkowników, którzy skorzystali z naprawy gwarancyjnej, poleciłoby serwis Acer swoim znajomym. Dla wielu z nich istotną kwestią jest możliwość szybkiego skontaktowania się z działem wsparcia technicznego. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi 25 sekund, dzięki czemu klienci Acer mogą w krótkim czasie uzyskać niezbędne informacje.

Dodatkowo, w maju 2015 roku, rozszerzono akcję Gwarancja niezawodności Acer, która obejmuje wybrane urządzenia konsumenckie i biznesowe, zakupione między 1 maja a 31 grudnia 2015 r. Aby urządzenie zostało uwzględnione w programie, należy w ciągu 30 dni od daty zakupu zarejestrować je na dedykowanej stronie internetowej. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Lista urządzeń objętych programem, formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na stronie: www.promise.acer.com

Więcej:Acertrendy