Program ten obejmuje ustanowienie nowych jednostek organizacyjnych, których zadaniem będzie doprowadzić do zyskownego rozwoju kluczowe dla firmy obszary, jakimi są smartfony premium, rzeczywistość wirtualna i powiązane z nimi produkty lifestylowe.
Reorganizacja ma również na celu optymalizację działań, a w efekcie zmniejszenie wydatków operacyjnych o 35%.
“HTC jest inspirującą firmą, której motorem są innowacyjni ludzie. Koncern łączy unikalne doświadczenie w dziedzinie integrowania sprzętu i oprogramowania, zaawansowanych technologii oraz światowej klasy wzornictwa. Obecnie, kiedy wychodzimy z naszą działalnością poza branżę smartfonów, potrzebujemy elastycznej i dynamicznej organizacji, aby zapewnić sobie możliwość wykorzystania wszystkich ekscytujących okazji, które pojawiają się w przestrzeni życia z ciągłym dostępem do Internetu” — mówi Cher Wang, Prezes i Dyrektor Generalny HTC. –
“Strategiczna reorganizacja naszej działalności pozwoli nam uzyskać dla wszystkich grup produktów odpowiednie zasoby i wiedzę ekspercką oraz skupić się na odpowiednich kwestiach ich dotyczących, co umożliwi każdej z nich zdobycie nowych rynków.” — dodaje Cher Wang.