Augmented reality to technologia łącząca świat rzeczywisty z generowanym komputerowo obrazem 3D. Dzięki aplikacji Tap2C ma możliwość obejrzenia kolekcji ubrań Hector&Karger w zupełnie innym niż dotychczas wymiarze. Przy użyciu smartfona tradycyjna fotografia lookbookowa prezentowana jest w postaci trójwymiarowej sylwetki.
Technologia zdominowała każdy aspekt naszego życia. Komunikujemy się przez smartfony, robimy zakupy on line, . Rozszerzona rzeczywistość, którą wykorzystaliśmy w naszym projekcie jest często używana do prezentacji samochodów czy też produktów z dziedzin designu. Mody w takim wymiarze nikt dotąd na świecie nie prezentował. Dzięki naszym modelom każda czytelniczka magazynu o modzie ma szanse zobaczyć interesujący ją element kolekcji z każdej strony. Jest to totalna innowacja zarówno w kontekście prezentacji mody w prasie drukowanej jak i w przestrzeni on line. Technologia jest sexy! — mówi projektant marki Robert Karger.
Każdy element najnowszej kolekcji został sfotografowany w specjalnie skonstruowanej instalacji składającej się z ponad 80 aparatów fotograficznych. Powstałe zdjęcia zostały przetworzone na modele 3D i zaadaptowane do aplikacji mobilnej. Tak przygotowane sylwetki można obejrzeć z każdej perspektywy!
Specjalnie dla ELLE.pl przygotowaliśmy wersję on-line lokkbooka 3D. Każda Wasza użytkowniczka ma niepowtarzalną okazję przekonania się jak wygląda moda w rozszerzonej rzeczywistości. Wystarczy, że ściągniecie darmową aplikację na swój smartfon i zeskanujecie pierwsze zdjęcie lookbooka” – mówi Hektor Świtalski — projektant marki.
Pełną instrukcję, jak obejrzeć lookbook AR znajdziecie na stronie Elle.pl: http://www.elle.pl/moda/artykul/hector-karger-z-pierwszym-lookbookiem-w-rozszerzonej-rzeczyw