“Smartwatche i inteligentne opaski stają się coraz bardziej popularne, jednak dotychczas niewiele było na rynku urządzeń, które można by nosić również w sytuacjach wymagających formalnego stroju. Dzięki współpracy z Fossil stworzyliśmy produkty łączące zaawansowaną technologię Intela z wyjątkowym designem” – mówi Paweł Magdziarz z Intel Polska.
“Nasi klienci cenią styl oraz możliwość bycia w ciągłym kontakcie z bliskimi. Dlatego nie możemy się doczekać, aż zaoferujemy im nasze nowe inteligentne zegarki, które są odpowiedzią na ich zmieniające się potrzeby” – mówi Jill Elliott-Sones, dyrektor kreatywny, Fossil. “Linia Q to efekt pracy, w której staraliśmy się zadbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Chcemy, by nasze produkty pozwoliły odkrywać świat w zupełnie nowy sposób.” – dodaje Elliott-Sones.
Zegarki i opaski trafiły do sprzedaży w USA 25 października. Są dostępne na stronie producenta, w sklepach stacjonarnych Fossil oraz u wybranych partnerów.