Game Industry Conference ruszy wraz z PGA 2015

Game Industry Conference ruszy wraz z PGA 2015

Tegoroczna edycja GIC będzie większa od poprzednich o cały jeden dzień. Ciekawym doświadczeniem mogą okazać się warsztaty, na których będzie można dowiedzieć się m.in. jak przebiega praca koncept artysty oraz jak wygląda prototypowanie w Unity. Zajęcia będą przystosowane pod ograniczoną liczbę miejsc dlatego warto zarejestrowaćsię do nich już teraz.

Jeśli chodzi o liczę gości, ta przedstawia się imponująco – możemy liczyć na 93 prelekcje prowadzone przez 104 prelegentów reprezentujących najważniejsze firmy z branży krajowej i ogólnoświatowej. Wśród nich znajdują się: Michał Mochocki z Gamedec.UKW, Daniel Vavra z Warhorse Studios, Maciej Wojtalapracujący przy Bulletstorm czy Wiedźminie 3, Karol Duma z Artefix Mundi, Kacper Kościeński
pracujący przy Hard West oraz Dead Island, Len de Garcia i Ryan Pergent z CD Projekt Red, Jerome Etienne znany Developer HTML5 promujący Three.js, Matt Rusiniak z Nvidia, Michał Stępień z Jujubee S.A., Viktor Kostik animujący DayZ a także Espen Aarseth jeden z ojców założycieli ludologii.

Zaproszeni goście pochodzą między innymi z takich krajów jak: Norwegia, Czechy, Portugalia, Holandia, Niemcy, Szwecja, Francja, co świadczy o międzynarodowym zasięgu konferencji. Przybywają oni po to, by podzielić się swoją wiedzą, a także by nawiązywać kontakty biznesowe. Usprawnić to ma specjalny system Pitch&Match ułatwiający umawianie spotkań – wystarczy przejrzeć bazę, a następnie zgłosić chęć porozmawiania z wybranymi osobami. System wyznaczy stolik w specjalnie przeznaczonej do tego sali, a obie strony uzgodnią godzinę, o której będą mogły śmiało wymienić się myślami i przedstawić sobie oferty.

Uczestnictwo w Game Industry Conference jest darmowe dla gości PGA i będzie mieć miejsce 16-18 października br.