Od listopada tego roku Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable. Zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle Make it Possible .
Jesteśmy świadkami otwarcia nowego rozdziału w strategii marketingowej marki Huawei — powiedział Wang Yanming, Prezydent regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG
Do tej pory wspieraliśmy sport na poziomie lokalnym, jak na przykład polo na Węgrzech, czy hokej na lodzie w Czechach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając światowe portfolio marki, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, ale także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie wpasowują się strategię firmy Huawei — dodaje.
Huawei aktywnie angażuje się w sport, szczególnie piłkę nożną. Współpracuje z federacjami i klubami piłkarskimi oraz sportowcami na całym świecie. Sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i drużyny, takie jak Atletico de Madrid, Ajax Amsterdam, AC Milan, Borussia Dortmunt, Paris Saint Germain, Wellington Phoenix.
Robert Lewandowski jest czołowym napastnikiem klubu piłkarskiego Bayern Monachium i kapitanem reprezentacji Polski, W sezonie 2014-2015 był drugim najlepszym strzelcem Bundesligi, zdobywając 17 bramek w 31 meczach. 22 września pobił rekord Bundesligi, zdobywając 5 bramek w zaledwie 8 minut i 59 sekund, zostając najszybszym strzelcem w jej historii, a także w historii czołowych lig europejskich. Droga do sukcesu Lewandowskiego nie była prosta. Piłkarz wielokrotnie pokonywał przeciwności losu, jakie stawiało przed nim życie i inni ludzie, nieustępliwie dążąc do spełnienia swoich pragnień. Dzięki ciężkiej pracy i wierze we własne siły, uczynił możliwym spełnienie swojego marzenia.
Robert Lewandowski konsekwentnie dążył do realizacji swoich celów. Pokonując po drodze wiele trudności pokazał, że dzięki pasji i ciężkiej pracy sukces jest w zasięgu ręki. Sprawił, że marzenie małego chłopca o byciu profesjonalnym piłkarzem stało się możliwe. Hasłem naszej firmy jest “Make it Possible”. Robert świetnie wpisuje się w to przesłanie — mówi Wang Yanmin
. – W Huawei aktywnie wspieramy sportowców na całym świecie, realizując nasze hasło i starając się być bliżej naszych klientów — podsumowuje . Cieszę się, że mogę współpracować z firmą Huawei, która wkłada wiele wysiłku w tworzenie coraz bardziej innowacyjnych technologii — mówi Robert Lewandowski.
Będę miał okazję testować najnowsze urządzenia mobilne Huawei, nowe smartfony i tablety, które zachwycają nie tylko precyzja wykonania, ale i funkcjami najnowszej generacji.
Współpraca z Huawei obejmuje obecność Roberta Lewandowskiego w reklamach (TV, OOH, Digital, POS, BTL), działaniach PR i Social Media. Lewandowski będzie również aktywnym użytkownikiem smartfonów i urządzeń z kategorii werables marki.