Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość uczestnictwa w warsztatach podzielonych na trzy ścieżki tematyczne:
- Business/Startup, dedykowanej osobom w rolach biznesowych, zainteresowanym rozwiązaniami wspierającymi biznes, aspektami prawnymi, a także rozpoczynającym swoją przygodę z outsourcingiem IT,
- Evolution, czyli ścieżka dla osób szukających nowych rozwiązań IT, będących na styku techniki i biznesu. Podczas panelu będzie mowa o nowych produktach biznesowych czy Public Cloud,
- Tech, dedykowana osobom z branży IT, administratorom i programistom objaśniająca techniczną stronię usług OVH i rozwiązań wdrażanych przez firmę.
Równolegle do ścieżek tematycznych prowadzone będą laboratoria poświęcone usłudze Public Cloud. Uczestnicy będą mieli możliwość praktycznego przetestowania usługi. Warto podkreślić, że Public Cloud będzie jednym z wiodących tematów konferencji. Oprócz laboratoriów odbędą się dwie prezentacje na jego temat: biznesowa oraz techniczna, które pozwolą odkryć wszelkie tajemnice tej usługi.
“Prelegentami podczas warsztatów i laboratoriów poświęconych Public Cloud, ale także i innych warsztatów, będą osoby bezpośrednio zaangażowane w dany produkt, ich twórcy. To doskonała okazja by poznać innowacje OVH od środka – tajniki produktowe omawiane przez ich twórców” – powiedział Kamil Włodarczyk, Dyrektor polskiego oddziału OVH.
Co ważne, firma nie skupia się wyłącznie na prezentowaniu własnych produktów – OVH World Tour 2015 to również przegląd nowych zjawisk, tendencji i prognoz dotyczących całego rynku domen, serwerów czy gorącego obecnie tematu przechowywania danych osobowych. Wśród ekspertów i prelegentów OVH będzie m.in. Laurent Allard, CEO OVH oraz Jean-Guillaume Burlet, odpowiedzialny w OVH za projekty VPS i Public Cloud, a także pracownicy polskiego oddziału firmy (to w nim pracują specjaliści rozwijający oferowane na całym świecie rozwiązania np. poczty Microsoft Exchange czy Public Cloud).
“Od dawna dążymy do spersonalizowania swoich relacji z klientami – nie chcemy być dla nich tylko wirtualnym partnerem biznesowym czy anonimowym dostawcą technologii. Zależy nam na spotkaniu się i pokazaniu, że po drugiej stronie telefonu czy e-maila są żywi ludzie, którzy słuchają klientów i chcą ich poznać, by jeszcze skuteczniej pomagać im w prowadzeniu biznesu. OVH World Tour jest ku temu doskonałą okazją – korzystamy z tej formuły spotkań od kilku lat i za każdym razem z równie dużą przyjemnością spotykamy się z naszymi aktualnymi i potencjalnymi klientami, a także pasjonatami nowych technologii” – powiedział Robert Paszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu polskiego oddziału OVH.
Dodajmy, że w imprezie wezmą udział również partnerzy OVH – wśród prelegentów i gości znajdą się przedstawiciele firm Microsoft, Intel, VMware oraz HGST. Udział w imprezie jest nieodpłatny (pod warunkiem wcześniejszej rejestracji), wszystkie szczegóły znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej: (https://ovh.pl/20-owt-warsaw).