Nad produkcją filmu czuwał Fredrik Bond, kreatywny i pełen pasji filmowiec, który na swoim koncie ma już wiele reklam realizowanych w ramach globalnych kampanii największych marek. Tym razem skupi się na prezentacji możliwości modułowego smartfona LG G5.
Najnowsza reklama firmy LG pokaże cały wachlarz zastosowań smartfona LG G5 oraz inne zalety modułowej konstrukcji. Podłączając poszczególne akcesoria można w prosty sposób przekształcić smartfon G5 w wygodny do trzymania aparat fotograficzny lub odtwarzacz Hi-Fi. Dzięki temu konsumenci ceniący innowacje i zaawansowane technologiczne urządzenia, będą mogli cieszyć się najwyższą jakością ulubionych funkcji smartfona, a także odkrywać jego nowe możliwości.
Nowy spot LG powstaje we współpracy z agencją reklamową Energy BBDO. Tworzona w Los Angeles produkcja pokazuje Jasona Stathama, który w humorystyczny sposób wykorzystuje możliwości smartfona G5. Każda postać, w którą w zabawnej scenerii wciela się aktor, jest spójna ze sloganem smartfona G5 Life’s Good when you Play More. “Myślę, że pomysł LG na smartfon G5 i jego modułową konstrukcję, zyska popularność wśród konsumentów”
powiedział Jason Statham.
“Współpraca z tą firmą sprawiła mi wiele radości. Mam nadzieję, że dostrzegą to także widzowie oglądający spot”.
“Od czasu premiery na targach MWC wiele osób mówiło nam, że czekało na smartfon taki jak G5”
powiedział Chris Yie, wiceprezes oraz szef oddziału komunikacji marketingowej działu LG Mobile Communications firmy LG.
“Projektując model G5 chcieliśmy pokazać, że smartfon może stać się czymś więcej niż tylko urządzeniem ułatwiającym komunikację. Może zagwarantować dostęp do rozrywki i funkcji, które wzbogacą nasze życie”.
Spot reklamowy LG będzie emitowany między innymi w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji Wschodniej. Ponadto, 1 kwietnia zostanie umieszczony na profilu LG Mobile w serwisie Facebook. A tak prezentują się na razie zwiastuny reklam: