StarVR – headset, o którym może być głośno z uwagi na oszałamiający kąt widzenia wynoszący aż 210 stopni w poziomie i 130 w pionie, podczas gdy konkurencyjne modele gwarantują maksymalnie 120 stopni. To w połączeniu z dwoma panelami o rozdzielczości QHD (2560 x 1440 pikseli na każde oko) powodować ma niespotykaną dotąd immersję z gry.
Pierwszym tytułem, który będzie wspierać tą technologię będzie strzelanka The Walking Dead tworzona przez studio Overkill. Na powyższym wideo da się zauważyć, że gra będzie najprawdopodobniej “celowniczkiem na szynach” – gracz zamiast pada trzyma plastikową strzelbę z markerami ułatwiającymi śledzenie broni przez kamerę.
W wywiadzie dla agencji Bloomber, CEO firmy Acer, Jason Chen zdradził, że Acer chce inwestować w nowe technologie z potencjałem – StarVR jest tutaj idealnym kandydatem. Niestety, ze względu na specyfikację gogli, będą one z pewnością o wiele droższe, niż sprzęt od konkurencji: Oculus i Vive, co oznacza, że StarVR nieprędko zagości u tzw “użytkowników domowych”. Wysoką jakością obrazu, jaką oferuje StarVR z pewnością zainteresuje się wiele kin i parków rozrywki i Acer celuje właśnie w tę grupę odbiorców, mając nadzieję, że będzie ona na tyle duża, żeby podreperować wyniki finansowe firmy.