W tym roku warszawskie targi gier zyskały sponsora tytularnego i zmieniły nazwę na T-Mobile Warsaw Games Week. Oprócz czterech głównych wystawców – CENEGI, Microsoft, Sony Interactive Entertainment Polska i Ubisoft – na imprezie pojawią się także: CD PROJEKT RED, CI Games, Megabajt, Lionbridge, CDP.pl, Activision, Jujubee, Red Bull, epay Polska, Ingaco – G-BOB, Galeria Plakatu, APN Promise, AimControllers, BadPixel, IMGN.PRO, Blondynki też Grają oraz Alstor i wielu innych. Swoje strefy będą miały także jedne z największych portali o grach w Polsce tj.: Gry-Online.pl czy Polygamia.pl.
CENEGA
Na ponad 1000 m 2 firma CENEGA, reprezentująca takich wydawców jak: 2K Games, BANDAI NAMCO Games Europe S.A.S., Bethesda Softworks, Capcom, SEGA, Sold Out Software, Square-Enix i Warner Bros. Interactive Entertainment, zapewni graczom nie lada okazję do zapoznania się aż z 14 tytułami. Fani bijatyk, przed premierą będą mogli spróbować swoich sił w grze Tekken 7. CENEGA zapowiedziała zarówno potyczki dla graczy odwiedzających WGW, jak i turniej profesjonalistów. Dla osób o silnych nerwach CENEGA przygotuje przedpremierowe stanowiska do grania w Resident Evil VII: Biohazard na PlayStation VR. Przed premierą będzie można zagrać również w gry Sniper Elite 4 oraz Final Fantasy XV .
To jednak nie wszystko. Odwiedzający targi będą także mogli zagrać w jedną z najbardziej oczekiwanych gier roku –
Mafię III
, a także zapoznać się z najnowszą odsłoną gry Hitman oraz Rise of the Tomb Raider wydaną z okazji 20. rocznicy serii. Miłośnicy strategii będą mieli niepowtarzalną okazję zagrać przed premierą w Warhammer 40 000: Dawn of War III oraz zapoznać się z Sid Meier’s Civilization VI. Z kolei na osoby o zainteresowaniach bardziej sportowych czekać będą stanowiska z grywalnymi wersjami NBA 2K17 oraz WWE 2K17. Dodatkowo wszyscy niecierpliwie wyczekujący Dishonored 2 będą mogli zobaczyć najnowszy materiał wideo z nadchodzącej drugiej części gry.
Po raz kolejny CENEGA nie zapomniała również o najmłodszych graczach odwiedzających T-Mobile Warsaw Games Week. W obrębie Strefy Junior zorganizowana będzie duża Strefa LEGO Video Games, do której zapraszamy rodziny z dziećmi w każdym wieku. Po raz pierwszy w Polsce będzie można zagrać w LEGO: Worlds, wziąć udział w licznych konkursach, zrobić sobie zdjęcie z ulubionymi postaciami czy spędzić czas przy LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy .
SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT POLSKA
Strefa PlayStation będzie liczyć 1200 m 2. Znajdzie się na niej ogromna strefa PlayStation VR, które swoją premierę ma pierwszego dnia imprezy. Do dyspozycji odwiedzających zostanie oddanych blisko 50 stanowisk z PlayStation VR z różnorodnymi tytułami. Ponadto, gracze będą mieli okazję sprawdzić możliwości ogłoszonej niedawno konsoli PS4 Pro, która w sprzedaży będzie dostępna od 10 listopada. Na fanów rozgrywek e-sportowych czekać będzie duża strefa PlayStation Plus w której nie tylko znajdzie się strefa chill-out dla członków społeczności PlayStation Plus, ale także scena e-sportowa na której codziennie będą przeprowadzane turnieje, w piątek odbędzie się oficjalny turniej
Pro Evolution Soccer 2017
– eliminacje do Mistrzostw Polski, w sobotę – Finał Polski turnieju Call of Duty World League, a w niedzielę Wielki Finał Turnieju Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4. Gracze będą mieli także okazję po raz pierwszy w Polsce zagrać w Horizon: Zero Dawn oraz GT Sport oraz wiele innych tytułów dostępnych już na PS4. Ponad 200 m 2 strefy PlayStation zajmie strefa Call of Duty, gdzie polscy gracze po raz pierwszy będą mieli okazję zagrać w tryb wieloosobowy
Call of Duty Infinite Warfare.
UBISOFT
Strefa Ubisoft będzie liczyć 1000 m 2. Zaprezentowane zostaną -na niej między innymi:
Watch Dogs 2,
South Park Fractured But Whole
,
For Honor
,
Ghost Recon Wildlands
,
Just Dance 2017
oraz Steep. Całość uzupełni obszar dedykowany wirtualnej rzeczywistości (VR), w której pokazane będą gry Eagle Flight oraz Star Trek Bridge Crew. Atrakcją specjalną będzie możliwość zagrania w South Park Fractured But Whole zużyciem specjalnie zaprojektowanego na potrzeby gry urządzenia o wdzięcznej nazwie Nosulus Rift. Z całą pewnością będzie to niezapomniane przeżycie. Ubisoft zapowiada, że przygotuje więcej niż 100 stanowisk dla graczy. Ponadto strefę francuskiego wydawcy ozdobi zbudowana wyłącznie na potrzeby T-Mobile Warsaw Games Week 2016 scena, na której pojawią się goście specjalni oraz rozegrany zostanie turniej taneczny w asyście profesjonalnych zespołów.
MICROSOFT
Na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 Microsoft zaprezentuje najlepsze gry tego roku na wyłączność dla konsoli Xbox One, jak również kluczowe tytuły premierowe partnerów wydawniczych. Na stoisku o powierzchni ponad 1000 m 2 do użytku odwiedzających udostępnionych zostanie ponad 200 stanowisk do gry, w tym konsole
Xbox One S
– jedyne dostępne na rynku konsole do gier oferujące treści rozrywkowe w jakości 4K Ultra HD – oraz komputery PC Windows 10, wyposażone w grywalne wersje najnowszych tytułów na wyłączność oraz liczne pokazy przedpremierowe, konkursy i atrakcje dla publiczności.
W części dedykowanej graczom dostępne będą stanowiska z grywalnymi wersjami Gears of War 4 ,
Forza Horizon 3
,
FIFA 17
czy Minecraft. Wyłacznie na strefie Xbox, po raz pierwszy dla szerokiej publiczności, udostępniona zostanie strefa rozgrywek wieloosobowych w przedpremierową wersję gry Battlefield 1. Wśród gier dopiero zapowiadanych, pojawi się również tytuł ekskluzywny dla Xbox One –
Dead Rising 4
. Dodatkowo, na strefie powstanie między innymi część motoryzacyjna, w której fani wyścigów będą mieli możliwość zagrać w grę Forza Horizon 3 na konsolach Xbox One wyposażonych w symulatory wyścigowe.
Strefa Windows 10 zaoferuje gry z katalogu Xbox Play Anywhewre z możliwością rozgrywki pomiędzy komputerami PC i konsolami Xbox One. Całość uzupełni strefa rozrywkowa dla najmłodszych graczy, z tytułami ruchowymi Dance Central Spotlight i
Kinect Sports Rivals
wykorzystującymi sensor Kinect dla konsoli Xbox One.
Bilety
W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) możliwe jest wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla nielicznego grona mediów i wszystkich, którzy chcieliby zapoznać się z atrakcjami targów zanim imprezę odwiedzą tłumy innych zwiedzających. Do godziny 14:00 będzie istniała możliwość wzięcia udziału w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Bilet jest ważny do końca dnia, tj. do godziny 20:00. Liczba wejściówek EarlyAccess jest ograniczona, więc warto zakupić je jak najszybciej. Ich cena w przedsprzedaży wynosi 100 zł.
Codziennie dostępne są bilety jednorazowe, których ceny zaczynają się już od 35 zł. Do kupienia są takżeinne rodzaje biletów:
- Rodzinny (min. 3 osoby, w tym jedno dziecko do lat 13) dostępny w dniach 13-16.10 – 30 zł od osoby
- Grupowy (min. 8 osób) dostępny w dniu 13.10 – 30 zł od osoby.
Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę zwalniania się miejsc w Halach,- ich pojemność jest ograniczona.
Oficjalna strona wydarzenia – www.warsawgamesweek.pl