OSVR to nowy ekosystem wirtualnej rzeczywistości stworzony od podstaw tak, aby ustanowić wspólny standard dla producentów urządzeń i deweloperów gier. Za cel stawia sobie stworzenie “najgłębszych doznań w obszarze wirtualnej rzeczywistości”. A teraz trafia na Steama/
To prawdziwy kamień milowy w rozwoju VR, dzięki któremu użytkownicy na całym świecie zyskują dostęp do jeszcze większej ilości dedykowanego sprzętu oraz treści, a tym samym wzmocni to, współdzieloną przez OSVR i Valve, wizję rzeczywistości wirtualnej jako całkowicie otwartego dla wszystkich medium
. – powiedział Christopher Mitchell z Razer, zarządzający projektem OSVR.
Standard OSVR pozwala twórcom gier na łatwe wspieranie setek różnych urządzeń VR, a producentom sprzętu daje dostęp do zawartości najwyższej klasy — tłumaczy Yuval Boger, CEO biorącej udział w rozwoju OSVR firmy Sensics.
Dostępność zawartości OSVR na Steam ułatwi dystrybucję oraz dostęp do treści VR, tworzonych w ramach tej otwartej platformy — dodaje.
To dla nas wielka przyjemność, że możemy ogłosić wsparcie dla tytułów OSVR — powiedziała Augusta Butlin z Valve. –
Steam jest platformą otwartą dla wszystkich twórców, a dodanie wsparcia dla technologii skupionych pod znakiem OSVR jeszcze bardziej rozwinie ogromną ofertę, którą Steam kieruje do milionów graczy na całym świecie — dodaje.