Właśnie na tym ostatnim aspekcie zamierza się skupić kanadyjski oddział Samsunga w swojej nowej kampanii marketingowej. Wykorzystując zestaw do wirtualnej rzeczywistości -Samsunga Galaxy S7 i Gear VR, a także oprogramowanie stworzone dzięki współpracy z Facebookiem i Oculusem – producent przez cztery tygodnie będzie pomagał zainteresowanym użytkownikom pokonać swoje lęki.
Kampania #BeFearless skupi się na dwóch doświadczeniach, pomocnych w zrozumieniu i przełamaniu popularnych fobii – lęku wysokości i strachu przed publicznymi wystąpieniami. Zainteresowani mogą pobrać aplikacje ze sklepu Oculus Gear VR. Pierwsza z nich pozwoli przespacerować się po wiszącym moście i dachu wieżowca oraz zjechać szybką windą z dużej wysokości.
Druga aplikacja z kolei przeniesie użytkownika w miejsca kojarzące się z wystąpieniami publicznymi – szkolnej klasy, sali konferencyjnej, sceny karaoke itp. Fajnym pomysłem jest możliwość załadowania własnego pliku PDF z prezentacją i przetrenowanie jej na wirtualnej scenie pełnej osób. Taka czynność powinna pomóc opanować strach w przypadku prawdziwego wystąpienia.
Użytkownicy, którzy podzielą się własnymi wrażeniami i historiami na stronie producenta, wezmą udział w konkursie, w którym do wygrania jest Gear VR z Samsungiem Galaxy S7.