Największą rewolucję ma jednak przynieść specyfikacja. Według chińskiego producenta możemy liczyć na lepszą jakość obrazu niż gogle konkurencji. Produkt Lenovo ma być wyposażony w dwa ekrany OLED o rozdzielczości 1440 x 1440 pikseli. To jednak nie wszystko. Z przodu urządzenia znajdziemy dwie kamery, które mają pomóc w rozpoznawaniu użytkownika w przestrzeni. W praktyce ma to działać tak, jak w przypadku HTC Vive, ale bez rozstawiania dodatkowych sensorów – użytkownik będzie mógł poruszać się fizycznie po pokoju, co przeniesie się na ruch w grze. Niewykluczone, że kamerki zostaną wykorzystane także w aplikacjach rozszerzonej rzeczywistości.
Dobrą wiadomością jest także cena urządzenia. Lenovo celuje w półkę 300-400 dolarów, a więc przynajmniej o 100 dolarów niższą niż PlayStation VR i 200 dolarów niższą niż Oculus Rift. Gogle mają zadebiutować na rynku w tym roku.