Dobrze na świecie, jeszcze lepiej w Polsce
Volvo osiąga w Polsce założone cele, ale to jest dopiero początek. Mimo, że wzrasta średnia cena naszych aut, cały czas zwiększamy naszą sprzedaż. W tym roku do oferty dołączy model V90 Cross Country, nowy model XC60 oraz mały SUV – XC40. Marka pozostaje wierna wszystkim swoim wartościom i zaletom, ale przy tym jest bardzo świeża i tak luksusowa, jak nigdy dotąd. Jestem pewien, że nachodzący rok zakończymy kolejnym sukcesem i wzrostem – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
XC60 – lider segmentu premium w Polsce
Najczęściej po latach zainteresowanie poszczególnymi modelami spada. Fenomen Volvo XC60 przeczy tej zasadzie. Jeszcze nigdy zainteresowanie tym modelem nie było tak wysokie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. W naszym kraju sprzedano 3202 sztuki tych aut. Na drugim miejscu znalazł się model XC90 (1063 rejestracje). Tuż za nim znalazł się model V40 (1011 rejestracji) i V40 Cross Country (578 rejestracji). Model V60 znalazł 512 nabywców, a XC70 – 318. Zainteresowanie pozostałymi modelami można zobaczyć na poniższym wykresie kołowym.