Znakomity rezultat odnotował również sklep prowadzony przez grupę – GOG.com. Wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku wyniósł aż 63 proc., osiągając niemal 38 milionów złotych dochodu. Zysk netto GOG.com wyniósł “tylko” 1,5 miliona złotych, ale byłby wyższy, gdyby nie wzrost kosztów związanych z przygotowywaną przez grupę grą Gwint.
Analiza wyników CD Projektu przynosi też dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy oczekują zapowiedzianej już kilka lat temu gry Cyberpunk 2077. Grupa o ponad 17 milionów zł zwiększyła nakłady na rozwój, co jest spowodowane zintensyfikowaniem prac nad Cyberpunkiem 2077 oraz Gwintem. Mimo zwiększenia nakładów na nowe produkcje, wypracowany przez polską firmę zysk był również wynikiem redukcji kosztów własnych sprzedaży i kosztów operacyjnych. Ostatnio tego typu stwierdzenie ma w Polsce negatywną konotację i kojarzy się wielu osobom z redukcją zatrudnienia. W przypadku CD Projekt mniejsze koszty wynikały z mniejszych nakładów na promocje nowych tytułów, których w pierwszym kwartale po prostu nie było. Nam pozostaje wierzyć, że sukces Wiedźmina 3 nie będzie jedynym, odnotowanym na całym świecie tryumfem Polaków w branży gier.