Atari stara się powrócić na rynek jako marka nie tylko zasłużona, ale i nowoczesna:
— Projektując urządzenia cały czas pamiętam o tym, że będą się ze sobą komunikowały — podkreśla Michael Artz, prezes nowo utworzonego oddziału Atari Connect.
Jednocześnie przedstawiciel firmy zaznacza, że Atari nie zamierza “ścigać się na podzespoły” z tuzami takimi jak Sony, Nintendo czy Microsoft. Zamiast tego przedsiębiorstwo chce wykorzystać potencjał marki.
— Nasz Ataribox ma być konsolą, zapewniającą dobrą zabawę przede wszystkim z tytułami, które już kiedyś wydaliśmy – dodaje Artz.
Atari zamierza pracować nad kolejnymi urządzeniami przenośnymi. Na targach E3 francuska firma ruszyła z promocją swojej nowej-starej konsoli, kilka dni temu dowiedzieliśmy się, jak Ataribox będzie wyglądał. Z zapowiedzi Michaela Artza wynika, że przedsiębiorstwo chce podążać za trendem Internetu Wszechrzeczy, czyli produkować sprzęt, który będzie komunikował się z innymi urządzeniami przez sieć. | CHIP