CEO firmy z Pekinu, wyznaczył swojemu przedsiębiorstwu kolejny cel: 100 milionów sprzedanych smartfonów w 2018 roku. Jeśli zainteresowanie marką nie zmaleje, plan może się powieść, zwłaszcza, że ekspansja na rynki zachodnie, w tym polski, dopiero się rozpoczyna. Zgodnie z informacjami przekazanymi podczas piątkowego pokazu w Warszawie, który relacjonowaliśmy, pod koniec III kwartału w naszym kraju pojawią się dwie nowości – wspomniany już Mi 6 oraz Mi Max 2.
Pierwszy smartfon Xiaomi, Mi 1, miał plan sprzedażowy na poziomie 300 tysięcy egzemplarzy. Niska cena, udany design i wydajne parametry sprawiły, że smartfon znalazł ponad 7 milionów nabywców. W 2014 roku chińska firma wskoczyła na 3 miejsce w światowym rankingu producentów smartfonów. Teraz jednak jest poza pierwszą piątką. Ale może wyniki z II kwartału roku są sygnałem, że Xiaomi znów awansuje. | CHIP