Gdy Geralt stanie się głodny, zmaleje mu liczba punktów życia. Spragniony wiedźmin będzie posiadał mniej punktów wytrzymałości, a zmęczony nie będzie w stanie wykonać sprintu i niektórych akcji w walce (np. uników czy parowania ciosów). Dodatkową ciekawostką jest ograniczony czas przydatności jedzenia – składniki umieszczone w sakwach Płotki po pewnym czasie ulegną zepsuciu.Twórca o prawdopodobnie polskich korzeniach (stefan3372) zadbał także o to, by gracze odczuli skutek przejedzenia i przepicia ich bohatera – nadmiernie upojony i najedzony wiedźmin będzie, jak to w prawdziwym życiu, szybciej odczuwał zmęczenie.
Opisane wyżej wskaźniki widoczne są na ekranie głównym, w lewym, górnym rogu, obok innych ikonek czasowych efektów. Każdy wskaźnik możemy tak modyfikować, by samodzielnie określić poziom trudności rozgrywki, przykładowo możemy zrezygnować ze wskaźnika głodu lub z efektu psującej się żywności. Twórca poleca pobranie innych modyfikacji, współpracujących z “Primal Needs” m.in. “Extra Animations”, dodającą efekty wizualne czy “Whats For Dinner” pozwalającą na tworzenie nowych potraw w ekwipunku.
Ostatnim oficjalnym dodatkiem do gry było DLC “Krew i Wino”. Aktualnie studio CD Projekt RED pracuje nad superprodukcją “Cyberpunk 2077”. Na szczęście społeczność fanowska gry “Wiedźmin 3” jak widzicie jest wciąż aktywna, mimo, że od premiery gry minęły już dwa lata. Użytkownicy pecetów mogą korzystać z tworzonych przez innych graczy modyfikacji nie tylko dodających nowe elementy rozgrywki, ale też upiększających oprawę wizualną. | CHIP