
Facebook podpisał umowy m.in. z Vox Media, BuzzFeed, ATTN i Group Nine Media. Są to serwisy i stacje o profilu rozrywkowym. ATTN ujawniło już dwa z realizowanych dla Watcha programów. Pierwszy z nich promuje zdrowy styl życia, a jego prowadzącą będzie Jessica Alba. Drugi program ma skupiać się na poradach, dotyczących relacji międzyludzkich. W Watchu zobaczymy także rozgrywki kobiecej ligi koszykówki – WNBA, program o rodzicielstwie produkowany przez Time czy serial o safari autorstwa National Geographic. Do tego transmisje meczów baseballowych ligi MLB.

Niektóre produkcje mają wyraźnie społecznościowy charakter. “Returning the Favor” prowadzony przez Mike’a Rowe’a (znanego z programu “Brudna robota”) będzie polegał na znajdowaniu ludzi, którzy robią coś wartościowego dla swojej społeczności.

CEO Facebooka, Mark Zuckerberg, pisze onowej platformie wideo tak:
– Watch umożliwi rozmawianie i łączenie się z innymi ludźmi podczas oglądania kolejnego odcinka oraz dołączanie do grup, lubiących ten sam program, co pozwoli budować wokół niego społeczność.
Portal wchodzi na kolejny nowy grunt. | CHIP