- #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
- 10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
- Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
W tym roku zostanie również przyznana Nagroda Publiczności, a także po raz pierwszy Tytanowy Spinacz dla najlepszego projektu spośród wszystkich nominowanych. Rok temu w kategorii „technologie, IT, telekomunikacja” przyznano 2 statuetki. Srebrny Spinacz trafił do agencji Monday PR za kampanię dla Intela pod hasłem: „Sztuka Składania Historii”. Brązowy Spinacz jury przyznało firmie Havas PR, która stworzyła kreację „Spotkajmy się SAMi” dla Samsunga.
Każde zgłoszenie zostanie ocenione pod kątem pięciu kryteriów: wyzwania, diagnozy, strategii, kreacji i efektywności. Do konkursu napłynęło 266 zgłoszeń w łącznie 32 kategoriach, co jest najwyższym wynikiem od początku istnienia konkursu. Kategorie podzielono na 18 głównych (m.in. „kampania społeczna”, „wydarzenie komercyjne”, „PR produktu”, „PR miasta”), 3 specjalne („kreatywność”, „efektywność”, „research & insight”) oraz 11 sektorowych (m.in. „technologie, IT, telekomunikacja”, „sport”, „motoryzacja i transport”, „finanse”). Ze wszystkimi nominowanymi projektami można się zapoznać na stronie konkursu. | CHIP