Dla podkręcenia efektu ludzie, którzy wychodzili z metra nieśli ze sobą białe torebki z logo Apple’a wśród wiwatów obsługi. Wielu przechodniów dało się nabrać i stanęło w kolejce, by dostać iPhone’a X przed premierą. Na szczęście organizatorzy tego performance’u nie byli zbyt okrutni – każdego zainteresowanego klienta, który stanął w kolejce informowano, że telefony są w ograniczonej ilości i tylko pierwszych 50 osób będzie je mogło kupić. | CHIP
Kolejki klientów pod fałszywym sklepem Apple
Sprzedaż iPhone’a X ruszyła dziś z przytupem. Przed wieloma salonami od dawna ustawiały się kolejki chętnych na zakup nowego flagowca. W związku z tym, że charakterystyczny, przeszklony sklep Apple w Nowym Jorku jest aktualnie remontowany, ekipa “Improv Everywhere” postanowiła wmówić ludziom, że gigant zainwestował w nowy salon, do którego wejście prowadziło przez również oszkloną windę do metra. Dwa dni temu na ściankach windy umieszczono logo, a dla zwiększenia wiarygodności przed wejściem ustawiono “pracowników” w niebieskich koszulkach, którzy informowali przechodniów o nowo otwartej placówce. Zatrudniono także osoby, które uformowały początek kolejki.03.11.2017|Przeczytasz w 1 minutę