Mam tylko nadzieje, że gra troche się podciągnie jeżeli chodzi o optymalizację. Bo jak na razie to na bardzo mocnym sprzęcie klatki latają w góre i w dół jak szalone, a gra potrafi się wywalić z powodu przepełnienia RAM-u. Mi zżera ok 5-6GB. Myślałem żeby dokupić, ale na forach widziałem ze gościowi który miał 64GB gra ‘zjadała’ ok 18GB 😀
Oprócz tego ‘randomowe’ wywalenia, black screeny, no i sporo cziterów. Tak że jest wielkie pole do poprawek, a gra sama w sobie super 😉
Najgorzej gra prezentuje się na Xbox-ie One, gdzie średnio mamy do czynienia z około 13 klatkami na sekundę. Nie musimy chyba dodawać, że w takich warunkach bardzo trudno o przyjemność płynącą z rozgrywki. Trochę lepiej “PUBG” wygląda na najnowszym Xbox-ie One X, ale i tak liczba klatek bardzo rzadko przekracza 20. YouTuberzy z Digital Foundry zrobili porównanie wersji wydanej na obie konsole. Jak “Pubg” prezentuje się na obu Xbox-ach możecie zobaczyć i ocenić poniżej.
Pomimo oczywistych problemów, gra ma wiernych fanów. Głównie za sprawą bardzo ciekawej rozgrywki. Sukces zawdzięcza prostym zasadom rządzącym jej światem. Wygranym zostaje ten, kto najdłużej utrzyma się przy życiu. To FPS z elementami survivalu. Główny projektant, Brendan Green, tworzył wcześniej mody do „Arma 2”. Był też konsultantem przy surwiwalu „H1Z1” wydanym przez Sony.
https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/936579121320099844
Pomimo tego, ze “PUBG” jest sprzedawany jako gra we wczesnym dostępie, kupiło go już ponad 25 milionów osób. Miejmy nadzieję, że twórcy w końcu uporają się z problemami. Brendan Greene na początku grudnia zapewniał, że gra jest ciągle ulepszana i programiści robią wszystko, żeby poprawić płynność rozgrywki. “PUBG” na XboX-a One kosztuje 120 złotych, za opublikowaną na Steamie wersję zapłacimy 73 złote. | CHIP