Gadżety fanowskie to potężny biznes. W świecie sportu, motoryzacji czy filmu na sygnowanych znanym logo produktach zarabia się krocie. Wystarczy się rozejrzeć teraz, chwilę przed premierą “Star Wars: Last Jedi”. Gwiezdno-wojenne motywy przewijają się wszędzie. Wróćmy jednak na nasze, technologiczne podwórko. Wszyscy wiemy, że wielkie firmy takie jak Intel, AMD czy NVIDIA mają swoich zagorzałych fanów, czasem gotowych uciec się do naprawdę zagmatwanych figur retorycznych w internetowych dyskusjach, byleby tylko obronić produkt ukochanego producenta.
Aktualnie oferta sklepu jest dość uboga. Myślę, że wiele zyskałaby, gdyby AMD postanowiło np. nawiązać do dawnych produktów. Np. koszulkę z przekreślonym napisem “ATI Radeon 9500” i obok dopiskiem “9700 Pro” sam bym nosił. A ceny? Cóż, widać AMD wyszło z założenia, że prawdziwy fan jest w stanie sowicie sypnąć groszem. | CHIP