Jak zapewniają przedstawiciele hotelu, niemal wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości, którzy mają dostęp do panelu kontrolnego w aplikacji TMRW Hotels.
Co właściwie może robić gość KViHotel za pomocą aplikacji TMRW Hotels? Dla posiadaczy smartfonów z Androidem lub iPhone’ów (program ten dostępny jest zarówno w sklepie Google Play, jak i App Store) ich telefon staje się niejako kluczem do zarezerwowanych przez nich pokoi, a także – w przypadku późnego przybycia do hotelu – również kluczem otwierającym wejście główne placówki. Aplikacja daje też możliwość rezerwacji konkretnego pokoju czy wybór piętra oraz rejestracji w hotelu do 48 godzin przed przyjazdem.
Za pomocą aplikacji aktywujemy również tryb “nie przeszkadzać”, możemy zdalnie dostosować ustawienia klimatyzacji (nawiew, temperatura itp.) w pokoju, zamówić taksówkę i skorzystać z innych hotelowych usług. System TMRW Hotels działa również w drugą stronę. Personel budapesztańskiego hotelu otrzymuje na swoje smartfony listę zadań do wykonania, przy czym o odpowiedni przydział zadań ma zadbać specjalny algorytm.
TMRW, firma odpowiedzialna za opracowanie aplikacji zarządzającej otwartym dziś hotelem KViHotel, zapewnia, że jej system jest elastyczny i może być wykorzystany nie tylko w przypadku dopiero powstających placówek turystycznych, ale także już tych istniejących. Twierdzą oni, że aplikacja pomaga zoptymalizować zarządzanie zarówno hoteli, jak i apartamentów na wynajem, hosteli i innych rodzajów placówek turystycznych. Zapewniają też, że dzięki ich rozwiązaniu do wydajnego operowania daną placówką potrzebna jest mniejsza liczba pracowników. W tym momencie pojawia się myśl “roboty zabiorą nam pracę” i choć w tym przypadku nie o roboty chodzi, a o innego typu technologiczne rozwiązanie, to jest ono żywym dowodem, że technologie zmieniają rynek pracy. Także w branży hotelarskiej. | CHIP