Zmiana ma jakieś plusy? Po obejrzeniu spotu użytkownicy nie będą skłaniani do klikania w linki przekierowujące do danego produktu. 6 sekund to niezbyt długo, a częstotliwość odtwarzania reklam ma być “rozsądna”. Klipy nie będą przeszkadzały w prowadzeniu konwersacji. Czas pokaże, czy użytkownicy zaakceptują nowe rozwiązanie, czy może zbojkotują je, jak stało się w przypadku ostatniej modyfikacji wyglądu Snapchata. | CHIP
Snapchat wprowadza 6-sekundowe reklamy, których nie da się pominąć
Do tej pory reklamy wyświetlane na Snapchacie można było pominąć. Firma, oferując swoje usługi reklamodawcom, podkreślała, że użytkownicy oglądają to, czym są naprawdę zainteresowani. Gdy jednak okazało się, że internauci wyłączają reklamy, a czas wyświetlenia spotów jest bardzo krótki, firma Snap poszukała innej drogi. Od teraz w zakładce Shows będą pojawiały się 6-sekundowe klipy bez możliwości ich ominięcia. Twórcy Snapchata zapowiadają, że reklamy będą dotyczyły produktów wysokiej jakości – np. filmów “Deadpool 2” czy “Adrift” oraz gadżetów premium, jak m.in. Samsung Galaxy S9. Klipy odtworzą się nie od razu, ale w połowie wyświetlanej zwykłej treści.15.05.2018|Przeczytasz w 1 minutę