Facebook is internally testing Facebook Dating.
I can't go past the signup screen because they are not activating all non-employee Dating profiles because, well, it's "pre-launch" 😉 pic.twitter.com/VQFHUJIkuX
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) August 3, 2018
Kwestionariusz osobowy przypomina te z innych portali randkowych. Użytkownik wybierze swoją orientację seksualną, miasto z którego pochodzi oraz płeć poszukiwanego partnera. Po założeniu profilu odblokowuje się także dostęp do specjalnych grup i wydarzeń związanych z randkami. Dopasowywaniem partnera zajmą się algorytmy Facebooka, które mają dobierać do siebie ludzi o podobnych zainteresowaniach. Jeżeli dwie osoby wyrażą chęć poznania drugiej strony, Facebook przekieruje ich do Messengera lub WhatsAppa. Nie będzie natomiast mechanizmu oceniania partnerów.
Według wcześniejszej zapowiedzi nowe narzędzie Facebooka ma pomóc osobom szukającym partnera na stałe, a nie na jedną noc, co jest domeną Tindera. Nie wiadomo dokładnie jak firma zamierza temu zapobiegać, ale jedną z rozważanych opcji jest nakładanie limitu na ilość osób, którymi wyrazi się zainteresowanie. Facebook nie zapowiedział kiedy udostępni narzędzie wszystkim użytkownikom. Na razie testują je tylko pracownicy portalu. | CHIP