Karty-stronnicy mogą należeć do różnych frakcji takich jak smoki, demony i murloki. “Projekt Hukatomba” skupia się tym razem na mechach i ma dla nich przewidzianą nową mechanikę. Jeśli umieścimy stronnika z “magnetyzmem” w opisie po lewej stronie innego mecha, statystyki obu kart się zsumują i powstanie jedna, potężniejsza jednostka. Kładąc stronnika po prawej stronie, efekt nie zadziała i obaj stronnicy zatrzymają swoje podstawowe formy.
W “PH” pojawiły się nowe karty Omega, które oferują cierpliwym graczom dodatkowy potężny efekt, o ile dotrwają oni do 10 tury. Karty-stronnicy mogą dostać dodatkowe punkty ataku, rozmnożyć się, albo uleczyć bohatera. Po raz pierwszy w “Hearthstone” pojawią się także legendarne zaklęcia. Legendarne karty są bardzo rzadkie i trudne do zdobycia. W przeciwieństwie do kart zwykłych, rzadkich i epickich, do talii nie można włożyć drugiej takiej samej karty legendarnej.
Blizzard przygotował też tradycyjnie kampanię dla jednego gracza. Uruchomimy ją jednak dopiero po 21 sierpnia. Tym razem zwiedzimy laboratorium doktora Huka, w którym będą czekać na nas zagadki i tajemnice. To jeden z ciekawszych trybów w “Hearthstone”. Blizzard wkłada dużo pracy w przygotowanie zagadek i wyzwań dla pojedynczego gracza, od których warto zacząć przygodę z tą popularną karcianką. | CHIP