Microsoft planuje sprzedawać usługę we własnych salonach oraz próbuje też zaprosić do współpracy producentów PC. Na starcie Xbox All Access ma pojawić się tylko w USA, ale jeżeli oferta spotka się z ciepłym przyjęciem, firma rozważy wprowadzenie jej na zagraniczne rynki. Chociaż w sklepach komputerowych i RTV od dawna można kupować konsole na raty, to połączenie dodatkowych usług w korzystniejszy cenowo pakiet mogłoby przekonać do większą liczbę klientów.
Informatorzy The Verge wspomnieli także o nowym akcesorium do Xboxa o kodowej nazwie “Washburn”, które będzie kosztowało 149 dolarów (ok. 550 zł) i zadebiutuje tuż po październikowej premierze “Forzy Horizon 4”. Być może będzie to gadżet związany właśnie z grami wyścigowymi. Na stoisku Microsoftu na Gamescomie poza wspomnianą już “Forzą” gracze mogli przetestować najbardziej wyczekiwane tytuły tego i następnego roku. W Kolonii zobaczyliśmy m.in. postapokaliptyczne “Metro Exodus”, kolejne przygody Lary Croft w “Shadow of the Tomb Raider”i przepiękny sequel platformowej gry “Ori and the Will of Wisps”. Zaprezentowano także nowe zwiastuny “Battlefielda V” i “Fallouta 76” oraz obszerny gameplay z “Life is Strange 2”.| CHIP