“Layers of Fear 2” rozgrywa się na opuszczonym statku – opowiada deweloper. – Będzie bazować na klaustrofobicznych, cały czas zmieniających się przestrzeniach, żeby trzymać gracza w ciągłej niepewności, nieświadomego przerażających rzecz, które czekają za następnymi drzwiami.
Gra ukazać ma się w przyszłym roku, prawdopodobnie na tych samych platformach co pierwowzór, czyli PC, PS4 i Xbox One. Bloober Team ma na koncie dwie udane produkcje (wspomniany już horror “Layers of Fear” oraz futurystyczny thriller cyberpunkowy “Observer”) oraz jedną kiepską (wieloosobowy “Bomberman”, czyli “Brawl”). Poza sequelem studio pracuje od lat nad dwoma innymi projektami – pierwszoosobowym horrorem z asymetrycznym multiplayerem “Scopophobia” oraz owianą tajemnicą grą “Medium”, która ma być pierwszą na świecie produkcją z symultaniczną rozgrywką (gracze będą grali jednym bohaterem znajdującym się w dwóch światach na dwóch ekranach w tym samym czasie). | CHIP