- Przycisk bezpieczeństwa – po jego naciśnięciu zarówno pasażer jak i kierowca zadzwoni bezpośrednio do obsługi pomocy i służb ratunkowych
- Zaufane kontakty – pięć wybranych znajomych bądź członków rodziny, którym jednym kliknięciem będzie można udostępnić informacje dotyczące podróży
- Centrum Bezpieczeństwa – nowa zakładka, w której użytkownik otrzyma informacje takie jak kontakt do 24-godzinnej infolinii ds. bezpieczeństwa, danych na temat kierowcy, samochodu, trasy, lokalizacji GPS oraz systemu ocen i komentarzy
- Powiadomienia dotyczące prędkości – funkcja, która przypomni kierowcom o utrzymaniu bezpiecznej prędkości zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami.
– Każdego dnia użytkownicy Ubera zamawiają ponad 15 milionów przejazdów w aplikacji. Nie ma dla nas ważniejszej kwestii, niż ich bezpieczeństwo. Zapewnienie bezpieczeństwa kierowcom, pasażerom i dostawcom pozostaje niezmiennie naszym priorytetem. W ciągu ostatniego roku pracowaliśmy nad rozwojem naszych produktów, zwiększając ich innowacyjność, a także przejrzystość naszych usług. Wdrożenie nowych funkcji bezpieczeństwa w naszej aplikacji w regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, jest kolejnym krokiem Ubera na drodze do ciągłego zapewnienia wszystkim użytkownikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajdują – powiedział Sachin Kansal, Global Head of Safety Product w firmie Uber. Pozostaje mieć nadzieję, że dzięki tego typu rozwiązaniom tragedie, jakie miały miejsce wśród konkurencyjnych usług transportowych m.in. DiDi Hitch się nie powtórzą. | CHIP