Jak Apple wyprzedziło długoletniego lidera branży, którym wcześniej było Sony? Analitycy wzięli pod uwagę słuchawki EarPods, które dodawane są bezpłatnie do każdego iPhone’a, a ponieważ tych firma sprzedaje wiele, Apple wypracowało przewagę nad koncernem z Japonii. Jeszcze trzeba pamiętać o marce Beats przejętej przez giganta z Cupertino, która ma liczną grupę klientów zwłaszcza wśród młodzieży.
W czasach popularności walkmanów słuchanie muzyki na słuchawkach było kojarzone głównie z młodym pokoleniem. Dzisiaj tylko 30% konsumentów z całego świata nie ma w domu ani jednej pary słuchawek. Słuchanie muzyki na smartfonie jest drugim najbardziej popularnym sposobem korzystania z dźwiękowej twórczości. Na pierwszym miejscu są samochodowe zestawy audio, na trzecim natomiast domowe głośniki. | CHIP
⇒ Tutaj znajdziecie nasz ranking słuchawek bezprzewodowych (m.in. JBL E65 i Sennheiser HD 4.50).