Wybrane osoby zostaną połączone w zespoły. W każdym znajdzie się dwóch programistów, grafik, game designer i osoba odpowiedzialna za marketing. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach weekendowych, które potrwają od 9 marca do 12 maja w Campusie Google. Każdy dzień poświęcony będzie danemu zagadnieniu. Warsztaty rozpoczną się od biznesowego aspektów i dobrych praktyk przy tworzeniu koncepcji gry. Później uczestnicy dowiedzą się szczegółów na temat dystrybucji, lokalizacji, prawa autorskiego i budowania pozytywnego wizerunku marki.
Huuuge Games to producent i wydawca gier mobilnych opartych na modelu free-to-play. Firma ma 8 biur w 4 krajach i zatrudnia ponad 400 pracowników. Znana jest m.in. z takich tytułów na smartfony jak “Kitty jump”, “Rollercoaster Dash”, czy “AirTraffic Control”, a także wirtualnych symulatorów kasyna. | CHIP