https://youtu.be/tDakI68u2xE
Z kolei Amazon wykazał nieco autoironii, ukazując w przerysowany sposób wady swojego asystenta głosowego Alexa. W reklamie wystąpił też Harrison Ford.
Microsoft poruszył natomiast ważny temat dostępności technologii reklamując swój Adaptive Controller dla Xboxa. Prosta w przekazie reklama wydaje się być najbardziej naturalna, a reakcje grających w niej dzieci nie wydają się udawane.
https://youtu.be/_YISTzpLXCY
Czym byłby Super Bowl bez reklam piwa? To jak zmienia się nasza rzeczywistość doskonale obrazuje fakt, że nawet w reklamie złotego trunku pojawiają się… roboty.
https://youtu.be/nNfv9wsttKE
Google reklamuje swojego, od niedawna dostępnego w Polsce, asystenta głosowego, ale przede wszystkim nowe funkcjonalności w Google Translate. Tłumaczenie na żywo z obrazów i dźwięków to coś, co może zrewolucjonizować choćby podróżowanie.
https://youtu.be/uXfJc8up6cM
Interesująca wydaje się deklaracja, która pada w reklamie Audi. Firma zapewnia, że do roku 2025 wszystkie jej nowe modele będą elektryczne.
https://youtu.be/Xrgq2CIag6M
W USA reklamy z Super Bowl to zjawisko kulturowe. Firmy chętnie wydają miliony dolarów na ich nakręcenie i emisję, często tylko pośrednio reklamując w nich produkt. W tym roku aspekt technologiczny jest bardzo silny i możemy być pewni, że kolejnych latach będzie podobnie. | CHIP