https://youtu.be/wsBtRjiB4-o
Nowe rozwiązanie podpowie klientowi jakie dodatki może wybrać zamawiając np. cheeseburgera. System automatycznie wysunie na środek ekranu frytki lub inne przekąski, aby skusić klienta na jedzenie, którego zakupu nie planował. Technologia stojąca za tablicami będzie również uwzględniać warunki pogodowe i ilość zamówień. Tym samym w upalne dni automat zaproponuje zimne napoje i lody, a w zimowe wieczory ciepłe posiłki i rozgrzewającą kawę. Z kolei w przypadku wielu zamówień zostaną zaproponowane przekąski szybsze w przygotowaniu. Istotne będą także preferencje regionalne odbiorców.
McDonald’s testował już tę technologię w wielu restauracjach w USA w 2018 roku. Obecnie przygotowuje się do wdrożenia systemu w 1000 lokalizacjach w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Długoterminowym planem jest zainstalowanie inteligentnych tablic z menu we wszystkich spośród 14 000 amerykańskich restauracji, a także w lokalach poza USA. Technologia w najbliższym czasie może trafić do stanowisk samoobsługowych i aplikacji mobilnej. | CHIP