https://youtu.be/G9TdA8d5aaU
Reklama to nie żart, choć trzeba przyznać, że po jej obejrzeniu pojawia się uśmiech na twarzy. Taki produkt naprawdę istnieje. Firma przygotowała pudełko na pizzę specjalnie dla Caffè Macs w Apple Park. Pizza zamawiana w tym miejscu jest dostarczana w pudełku przypominającym UFO. Przy okazji w reklamie zostały nienachalnie zaprezentowane pozostałe flagowe produkty firmy. Natomiast to nie sam produkt w reklamie jest najważniejszy, lecz stosunki jakie łączą bohaterów. Apple publikując nagranie chciało pokazać, jak działają jego pracownicy. Udowodnić, że są w stanie zaprojektować wszystko, nie zważając na zbliżający się deadline. Dodatkowo firma za pośrednictwem reklamy pragnie pokazać, że ludzie ją tworzący działają podobnie jak jej urządzenia, czyli “perfekcyjnie”.
Inna rzecz, że gdy Apple zajmuje się reklamami przedstawiającymi jak projektuje pudełko na pizzę, konkurencja projektuje składane telefony. Już większość flagowych marek zaprezentowała modele z elastycznym ekranem. Od momentu premiery Galaxy Fold, pojawiło się wiele doniesień o konceptach i kolejnych premierach składanych telefonów. Niedawno dołączyło także Lenovo. Pozostaje pytanie, kiedy Apple zaprezentuje swoją odpowiedź na te urządzenia, i czy w ogóle to zrobi. | CHIP
[offers keywords=”iPhone”]