Napisaną w Pythonie sieć neuronową ESRGAN wykorzystano już m.in. do stworzenia wysokiej jakości tekstur dla starszych gier, takich jak “Legend of Zelda: Ocarina of Time”, “Doom”, “Resident Evil 4”, a także “Final Fantasy 7”. Skrypt można uruchomić na kartach graficznych NVIDII, Intela i AMD. Algorytm GAN (Generative Adversarial Network) to dwie sieci neuronowe, które ze sobą rywalizują, w wyniku czego powstają fotorealistyczne obrazy. Jak można zobaczyć na poniższym porównaniu, ESRGAN działa lepiej niż tzw. algorytm najbliższego sąsiada, powszechnie stosowany w przetwarzaniu obrazów cyfrowych do poprawiania jakości zdjęć i grafik.
“Diablo 2” to popularna gra sieciowa Blizzarda z 2000 roku i jednocześnie kontynuacja historii umiejscowionej w świecie Sanctuarium. Niedawno pierwsza część gry wydanej 23 lata temu pojawiła się na platformie GOG (podobnie jak “Warcraft: Orcs & Humans” z 1994 roku oraz “Warcraft 2: Tides of Darkness” z 1995). Blizzard na ostatnim BlizzConie poinformował, że pracuje nad poprawioną graficznie wersją “Warcrafta III”, która ma ukazać się w tym roku. | CHIP