@pbaylies @DOOM Improved version of Doomguy IRL #doomguy #doom #ai #stylegan pic.twitter.com/Bzm0IfEX9E
— Steve (@Zergfriend) May 24, 2019
Poza przerobieniem oryginalnej grafiki z gry (na ilustracji po lewej), SI przeanalizowała także specjalnie dla niej przygotowany portret uśmiechniętego żołnierza (po prawej). Chodziło o to, by nadać twarzy Doomguya ekspresję i pokazać, w jaki sposób algorytm ją wówczas zmieni. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że na oryginalnej grafice Doomguy patrzy w prawo, natomiast algorytm najwyraźniej nie był w stanie tego uchwycić i potraktował ciemne punkty jako cień.
Do wygenerowania tych realistycznych portretów użyto kilku algorytmów poprawiających jakość grafiki. W początkowej fazie rozpikselowaną wersją zajęły się takie programy jak FaceApp, Waifu2x a także skrypty GIMP-a. Tak przygotowany, ale ciągle niedoskonały obrazek został poddany obróbce za pomocą algorytmu StyleGAN, opracowanego przez Nvidię. | CHIP
→Jeśli mielibyście ochotę sobie przypomnieć tę serię, to tutaj znajdziecie “Dooma” zarówno w wersji na peceta, jak i konsole.