Więcej o tym możecie przeczytać tutaj:
Zebrane dane posłużą do sformułowania wniosków, które – mamy nadzieję – pomogą wszystkim tym, którzy przymierzają się do założenia własnej firmy, bądź tym, którzy już taką decyzję podjęli, ale stoi przed nimi jeszcze zadanie wyboru drukarki.
Kto weźmie udział w akcji Startup? Printup!
Z przesłanych przez was zgłoszeń wybraliśmy 8 firm. Wybór był trudny, ale po długich naradach zdecydowaliśmy się postawić na różnorodność. Wśród wytypowanych do udziału w akcji znajdziecie zarówno zespoły liczące maksymalne dopuszczone przez nas 10 osób, jak i takie po trzy osoby, a nawet firmy jednoosobowe. Drukarki testować będą twórcy multimediów, analitycy biznesowi, konstruktorzy robotów, specjaliści od stron WWW oraz fundacja.
Pełną listę znajdziecie poniżej:
- Destiny of Colors: firma zajmuje się nagrywaniem filmów, tworzeniem materiałów reklamowych oraz realizuje szeroki wachlarz usług dronowych.
- Mojo Media: tworzenie stron www, najczęściej na WordPressie. Do tego doradzanie klientom w kwestiach brandingu, marketingu i sprzedaży.
- JDG: wdrożenia oraz wsparcie powdrożeniowe z zakresu narzędzi Business Intelligence, tj: SAP BW, BO, Hana
- Dominik Kozacz Biuro Konstrukcyjno – Technologiczne: firma zajmuje się kompleksowymi usługami projektowania, przygotowania i wytwarzania wszelkiego rodzaju elementów metalowych na obrabiarkach sterowanych cyfrowo.
- MAB Robotics: wspierana między innymi przez Akademicki Inkubator Politechniki Poznańskiej spółka zajmuje się świadczeniem usług inspekcyjnych podziemnych instalacji (np. sieci wodociągowo-kanalizacyjne, sieci ciepłownicze) z wykorzystaniem autorskich robotów kroczących. Sami wykonują części mechaniczne, elektronikę i oprogramowanie robotów.
- Clorce solutions: jest jednym z kilku partnerów Salesforce w Polsce. Realizujemy głównie projekty oparte o force.com, heroku i pozostałe technologie rozszerzające podstawowe funkcjonalności CRMowe.
- Fundacja “Ładniej”: celem nowo tworzonej fundacji są działania warsztatowo-artystyczne związane ze sferą otoczenia publicznego, w tym dotarcie do starszych osób, wykluczonych cyfrowo, którym fundacja pragnie pokazać możliwości drzemiące w cyfrowej obróbce obrazu.
- Kuba Pałaszewski – analityk biznesowy: Przygląda się organizacji i procesom w niej zachodzącym, proponuje rozwiązania, które pozwolą na ulepszenie istniejących procesów lub stworzenie nowych. Wyspecjalizowany w analizie biznesowej będącej bazą do tworzenia rozwiązań programistycznych.
Dziś jeszcze odezwiemy się do wszystkich wytypowanych, żeby umówić się na przekazanie sprzętu, a potem… potem zacznie się to, co najciekawsze: testy. Będziemy zdawać wam na bieżąco sprawę z postępów – zapowiada się bardzo interesująco! | CHIP