#heartofpoland został przejęty przez internautów

Współpracująca z Polską Fundacją Narodową agencja White House Writers Group miała promować Polskę m.in. w mediach społecznościowych. Utworzone w tym celu profile do tej pory nie cieszyły się zbyt wielkim zainteresowaniem.
#heartofpoland został przejęty przez internautów

Na Instagramie heartofpoland śledzi raptem 170 osób. WHWG publikuje tam zdjęcia dotyczące Polski… i nie tylko. Firma pomyliła czeską Pragę z Warszawą. Z kolei zamiast polskiego skoczka Kamila Stocha na profilu pojawiło się zdjęcie Niemca Torge Nagela trenującego narciarstwo dowolne. Według Onetu, m.in. za te działania PFN zapłaciła amerykańskiej agencji ponad 20 milionów złotych.

Internauci (również ci zagraniczni) wytknęli te dość żenujące potknięcia. Internauci szybko przejęli #heartofpoland i na Twitterze pojawiają się kolejne wpisy #heartofpoland. I tak fotografie rajskich wysp promują polskie plaże nad Morzem Bałtyckim, most Golden Gate przedstawiany jest jako warszawski Most Świętokrzyski, a zdjęcia Hongkongu to według ironicznych komentatorów – Radom.

https://twitter.com/IgorTerleg/status/1174019759173767169

Warto przypomnieć, że podobną wpadkę zaliczył też Patryk Jaki podczas samorządowej kampanii wyborczej, w której kandydował na stanowisko prezydenta Warszawy. Polityk Solidarnej Polski w swoim spocie również wykorzystał zdjęcia czeskiej Pragi zamiast stolicy Polski.