Uber: zmiany w aplikacji
Wkrótce w aplikacji w zestawie narzędzi bezpieczeństwa znajdzie się funkcja “Zgłoś zdarzenie” z niebieską ikoną tarczy. Pozwoli ona zgłosić problem zespołowi Ubera jeszcze w trakcie przejazdu. Ponadto w aplikacji znajdzie się opcja wysyłania SMS-a na numer 112, która automatycznie przygotuje wiadomość tekstową zawierającą szczegóły przejazdu takie jak marka samochodu i numer rejestracyjny oraz lokalizację auta.
Firma wprowadziła także dodatkową weryfikację tożsamości w czasie rzeczywistym. Od teraz system zweryfikuje kierowcę nie tylko po serii selfie, ale po wykonaniu losowej serii mrugnięć, uśmiechu czy obracania głowy. Do końca października użytkownicy otrzymają także powiadomienia w aplikacji w przypadku, kiedy ich kurs będzie kończył się w pobliżu ścieżki rowerowej. Uber ma nadzieję, że ta opcja zwiększy bezpieczeństwo wszystkich przy wysiadaniu pasażera z pojazdu.
Alergicy ucieszą się z nowej funkcji w Uber Eats. Będą oni mogli filtrować dania z uwzględnieniem alergii pokarmowych. Jeśli restauracja nie będzie mogła zrealizować zamówienia, wyśle użytkownikowi wiadomość i umożliwi mu zamówienie innego dania, które odpowiada jego preferencjom.
Nowości dla kierowców
Kierowcy i kurierzy otrzymają narzędzie do szacowania zarobków, które pomoże im lepiej określić jakich wypłat mogą się spodziewać jeszcze przed pierwszą podróżą. W aplikacji pojawi się także mapa informująca o zapotrzebowaniu na kursy. Dzięki temu kierowcy będą wiedzieć gdzie i kiedy realizowanych jest najwięcej kursów. W listopadzie Uber wprowadzi także opcję Back to Busy Area, czyli powrót do ruchliwego obszaru. Jeśli kierowca ukończy podróż w mniej ruchliwej okolicy, może włączyć tę funkcję, aby wyszukiwać jedynie kursy z powrotem w wybranym kierunku.
Platforma Uber działa w ponad 600 miastach w 65 państwach na całym świecie. W Polsce Uber jest dostępny w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i na Śląsku. | CHIP
Dzięki RideCheck Uber wykryje kraksę i wybierze numer alarmowy