Oczywiście Gadu-Gadu nie narzuca nikomu abonamentu. Usługa jest w dalszym ciągu dostępna bezpłatnie, ale wtedy użytkownicy muszą się liczyć z małym banerem reklamowym widocznym w oknie komunikatora.
Co ciekawe to nie jedyna zmiana, którą szykuje Fintecom, aktualny właściciel aplikacji. Firma pracuje nad trzema nowościami. Jedna z nich dotyczyć ma poprawy bezpieczeństwa, druga związana jest z ekspansją w sieci, a trzecia stanowić ma ułatwienie dla firm. Szczegółów jednak nie zdradzono.
Przy okazji Gadu-Gadu ujawniło, że korzysta z niego już milion użytkowników. Oczywiście, nie jest to tak imponująca liczba, jak w erze swojej świetności (7 mln użytkowników w 2011 r.) i trudno nazwać komunikator jakąkolwiek konkurencją dla popularnych w naszym kraju Messengera czy WhatsAppa, ale mówimy tutaj o legendzie polskiej branży. W tym roku GG obchodziło swoje 19 urodziny. Trudno obiektywnie stwierdzić, co prócz sentymentu trzyma milion osób przy usłudze, która mocno odstaje od pozostających na topie odpowiedników. GG nie oferuje ani połączeń głosowych, ani wideokonferencji, nie wspominając już o wspólnych grach online czy innych dodatkach. | CHIP