
Obie kampanie składają się z czterech rozdziałów. W każdym z nich naszym zadaniem będzie pokonanie trzech potężnych przeciwników. Oznacza to 24 starcia, które pozwolą odblokować cenne nagrody. Projektanci Blizzarda powrócili bowiem do pomysłu z pierwszych tego typu dodatków. Podobnie jak w przypadku przygód takich jak “Klątwa Naxrramas”, czy “Czarna Góra”, za przejście poszczególnych rozdziałów otrzymamy łącznie 35 kart, które można będzie wykorzystać w potyczkach z innymi graczami w trybie rankingowym i na Arenie.
Cały dodatek kosztuje 20 euro (około 85 złotych). Każdy z rozdziałów, zawierających przygodę zarówno z punktu widzenia Ligi Z.Ł.A. jak i Ligi Odkrywców, możemy też kupić za 7 euro (30 złotych) albo za 700 sztuk wirtualnego złota. Osoby, które kupią “Przebudzenie Galakronda” w przedsprzedaży otrzymają w prezencie złoty pakiet klasycznych kart.

“Hearthstone” to kolekcjonerska gra karciana stworzona przez Blizzard Entertainment, która swoją premierę miała w 2014 roku w modelu free to play. Od tamtego czasu pojawiło się łącznie 25 dodatków, w tym 12 przygód dla pojedynczego gracza. W “Hearthstone” można grać zarówno na komputerach z Windows i macOS, a także na urządzeniach mobilnych z Androidem i iOS-em. W ostatnim czasie w grze pojawił się także nowy tryb “Ustawka”, wzorowany na grach z gatunku auto chess (znanym również pod nazwą “auto battler”). | CHIP